onsdag 17 mars 2010

Thailand del 8

Som vanligt gick vi upp skapligt, Veronica väckte mig 20 över sju och sa att kaffet var klart, och det säger man inte nej till...
Efter att vi suttit en stund i godan ro med kaffe och trevligt sällskap tog jag återigen tag i pool-rengöringen, det är inte så jobbigt om man passar på innan solen kommit upp ordentligt, dessutom kan det vara bra att kunna om man skulle få för sig att åka hit utan att Benny och Annikki är på plats...
Sen passade jag på att sitta innen en stund och jobba lite, läsa och svara på lite mejl, det var inte så påfrestande.
Idag åkte Fredrik, Jessica och Felicia in till Hua hin för ett par hotellnätter, de brukar göra det, medan vi på eftermiddagen gav oss ut på en tur med scootrarna.
Vi hamnade vid bla vid Orchis Garden där Benny och Annikki valde ut orkidéer att plantera nästa år.
På kvällen åkte vi till Very Good och jag fick i mig ytterligare en "Chicken Barbeque" som är helt makalöst god, och givetvis till det en Singha.

Jag sliter hårt med poolrengöringen...

Jag jobbar lite emellanåt...

Moppeproblem så Natha fick komma till undsättning!

Inga kommentarer: