tisdag 16 mars 2010

Thailand del 7

Vi har börjat gå upp lite tidigare på morgnarna (Veronica och jag iallafall, Benny och Annikki är redan uppe då), det är skönt att sätta sig i skuggan på altanen vid halv 8 i svalkan med en kopp kaffe och få vänja sig lite succesivt allteftersom temperaturen stiger.
Just som vi hade satt oss kom Pápá, Natas pappa, förbi på en pratstund, men då han i stort sett bara pratar thai är det bara Annikki som förstår lite av vad han säger, men lika glad för det är han, och vi med förresten, han har ett så smittande skratt att vi mest sitter och skrattar ihop.
På förmiddagen åkte vi till Nitshapats stånd och tog en iskaffe, dessutom säljer ju Bi billiga BHar där så det valdes friskt i kollektionen, inte för min del dock.
Dagen tillbringades för min del mest i skuggan och i poolen (och så tog jag en tupplur när det var som varmast) och framåt kvällen for vi ner till havet en sväng där Annikki och Alex fiskade. Fångsten blev en skaplig tonfisk som stektes till kvällsmat.

Jag tar igen mig efter poolreengöringen.

Benny, Flisan och Alex gottar sig i poolen.

1 kommentar:

Ozzys mor sa...

Menar du att du inte har några man-boobs alltså? hehe