tisdag 23 mars 2010

Thailand del 14

Ännu en slö dag, jag kom dock inte undan poolen...

Och samtidigt som jag fixar det tar ju Benny som sagt vattningen och Veronica går runt och fixar och trixar, plockar undan från gårdagen, tvättar och annat nytigt.

På eftermiddagen ringde jag jobbet en sväng och kollade läget, jag vill ju inte att dom ska glömma bort att jag jobbar där under tiden jag är borta.

För att åtminstone komma en sväng utanför murarna åkte Veronica, Alex och jag till Very Good för middag, de andra stannade hemma och åt.

På vägen hem tog vi en extra sväng och kollade lite som hastigast på grabbarna som tränar inför Asiatiska Mästerksapen i kite surfing. Vilka stollar som hänger tiotals meter upp i luften under en drake...

Efter lite kvällsmys var det läggdags ännu en gång.

Inga kommentarer: