måndag 10 augusti 2009

Envis, då...

Det var bestämt att MGoIF skulle träna i Fålehagen kl 18.00, men precis då drog ett åskväder förbi och Breida och jag kom överens om att hoppa över träningen. När beslutet meddelades Dannie föll det inte i god jord, han skulle minsann ut, fast lite senare när det lugnat sig.
Strax före sju ringde han och jag hade ingen bra bortförklaring klar så det var bara att hänga med. Från bilen ringde vi Breida och sa att vi hämtade henne fem minuter senare.
På plats i Fålehagen blev det "Motalarundan". Jag tyckte jag löpte på bra och det kändes som jag skulle pulverisera mitt personbästa, men när jag kom i mål sa tiden nåt annat. Jag klarade i och för sig personbästa, men inte blev det nån pulverisering inte...


Men jag kom ju ut i spåret iallafall, tack vare "Dannie den Envise"...

Inga kommentarer: