söndag 23 augusti 2009

22/8

Hade ställt klockan på 6, tanken var att jag skulle vara iväg 6.50 för att hinna till West Coast Jetty i tid till båten ut till ön för att inspektera lite. Hotell-grannarna hade det väldigt trevligt väldigt länge och jag fick nog ihop ca 4 timmar sömn. Hade stora problem att ta mig ur sängen...
Nu visade det sig att vi skulle vänta på att få en massa mat till dom som redan var på ön och jobbade. Så efter att ha väntat lite drygt två timmar kom vi iväg.
Väl på plats märkte jag det alls inte var så mycket gjort som jag hade förväntat mig och jag fick sent på eftermiddagen åka tillbaks till fastlandet (om man nu kan kalla Singapore fastland) med oförättat ärende...
Tillbaka på hotellet gick jag ner till snabbköpet, köpte mig två tiger-öl och en Snickers som jag festade till på... Och sen somnade jag som en stock!

Inga kommentarer: