torsdag 22 januari 2009

Spinning på Korpen...


Anna hade fått med mig på spinning på Korpen igen, även denna gång hade vi bokat in oss på "intensitet medium"... Idag var jag inte fullt så kaxig som förra gången och höll en något lägre belastningsnivå, så den här gången körde jag alla momenten...

När det var 2 låtar kvar av passet började vissa muskler att protestera i form av krampkänning.

Det började dra i höger vad och det blev till att sänka både belastning och kadens...

Men jag cyklade igenom hela passet...

När vi efter passet pratade med instruktören avslöjade hon att hon egentligen kört passet på "intensitet hög". Då var man kanske inte så dålig ändå...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ni är duktiga ni som spinnar :) Själv får jag kramp bara jag hör ordet spinning...

Simme sa...

Du som är en gammal Vätternrunda-cyklist...
Du ser ju att krampen vaar nära här också, haha...

Jennan sa...

Bra du får du fin rumpa;-)

Anonym sa...

duktiga dig!!!!