fredag 23 januari 2009

En historia från verkligheten...


Jag är med i ett tipsbolag sen jag jobbade på MV...
Och vi tippar varsin gång (det blir var åttonde vecka) och modern som man är använder jag
http://www.svenskaspel.se/...
När man använder den hemsidan ska man sätta upp en maxgräns per vecka man får spela för (lite egenkontroll, lixom) och eftersom vi kör 128-raders har jag satt 200 som tak, för att kunna lägga över det den veckan man ska spela...
Glad i hågen skulle jag igår kväll föra över pengar och klickade i 200 spänn från min internetbank...
Då slog pop-up blockeraren till och jag ställde om min läsare till att godta pop-up.
Jag gjorde ett nytt försök att föra över pengar och får, hör och häpna, svaret att jag redan överfört maxbeloppet denna vecka...

Jag hade ju inte fått över en spänn!!!

Så därför får jag som i gamla tider gå till mitt tipsombud efter jobbet idag (eller om jag har tur kan det funka på Markus Livs i Väderstad) och sen skickar jag över tipset.

Inga kommentarer: