fredag 16 januari 2009

På Smålandsgatan...

...eller är det Esplanaden...?
Igår var jag och hälsade på Henrik, Helena och Wilton. Det var min tur att bjuda på käk, och för att göra det lite smidigare lagade jag till maten hos dom, om det nu skulle vara så att Wilton ville gå och knoppa eller nåt.
Det blet som vanligt när jag bjuder dom på mat gravlaxpasta, det är ju lite av min paradgren.
Nu väntar jag bara på att få bilderna mejlade, så jag får något att visa… Hoppas bara det inte tar för lång tid, så att man har glömt vad textinlägget handlade om när bilderna väl kommer, "if you know what I mean"...
Uppdatering 2008-01-17:
Bilderna kom på mejl idag, så här kommer dom. Håll till godo!






13 kommentarer:

Anonym sa...

Verkar som att man får ta och styra upp även detta inlägg. Antingen så snackkar vi bild utan text eller text utan bild, varvid jag nu måste styra upp det sista...

Jennan sa...

Nej jag vet inte va du menar;-) Kan du komma hit o laga mat med?? Jag behöver oxå lite lyx..Fast då inte tyvärr fisk inte riktigt min grej..Men du borde väl ha nån mer speciallitet kanske??
puss o kram

Simme sa...

Det var ju nån (läs Hinken) som klagade på att det tog för lång tid mellan textinlägg och tillhörande bildinlägg...
Nu hänger det på Hinken själv hur fort bilderna kan komma upp, då det var hans kamera som gällde vid tillfället...

Simme sa...

Jodå, jag kan nog svänga ihop nåt annat än fisk, om det skulle va så...
Puss på dig med, Jennan...

Jennan sa...

Ja nästa gång jag kommer vill jag ha mat,o inte bara sprit o fantomentatueringar;-)
Puss på dig med då Simme

Simme sa...

Det ska du få, jag lovar...

Anonym sa...

Vad menar du nu? Skulle Fantomen ha någon ytterligare specialitet än matlagning...

Och sen vill jag bara säga att Simme fått bilderna sedan flera timmar tillbaka, utan resultat!

Anonym sa...

Även på Cheesvalley st. har ju Simon varit o lagat till gravlaxpastan :)

Anonym sa...

värst vad gula bilderna är...går det inte att redigera?? ser ut som det är taget med gulfilter...=)

Jennan sa...

haha jag vet inte om fantomen har någon mer specialitet:-) Du som känner honom borde veta mer...

Simme sa...

Fantomen har som bekant många specialiteter ;-)...

Jennan sa...

jag vet några iaf;-)

Simme sa...

Hörrö, Hinken...
Klart bilderna har gulstick, dom är ju tagna med MITT gulfilter...