lördag 31 oktober 2009

31/10, sovmorgon och en sväng på stan

Jag hade ställt klockan på 10, men eftersom jag var lite trött snoozade jag ett par gånger och var nere till restaurangen 10.35. Givetvis slutade frukosten serveras 10.30 så det blev ingen frulle för mig. Jag gick tillbaka till hotellrummet och slösurfade lite istället.
Efter en dusch gick jag över till Raffels Hotels foodcourt och tog mig lite lunch, det blev lite asiatiskt i alla fall, jag beställde in friterad kyckling och nudlar.
Halv tre kom Adrian och hämtade mig för att ta med mig en sväng ner på stan för lite fönstershopping. Vi körde en bra stund innan vi kom fram.
Efter ett var på stan fick jag riktningen till hotellet utpekad av Adrian och jag bestämde mig för att promenera hem, det tog max tio minuter, fast jag gjorde ett pit stopp på MacDonalds på vägen till hotellet och plockade upp lite snabbmat som jag tog med till hotellet.
Kvällsnöjet bestod i att hålla kontakt med dom där hemma och att slösurfa lite.

Inga kommentarer: