fredag 31 juli 2009

På jobbet en stund...

Trots att jag har semester sitter jag på jobbet (och smygbloggar lite, men jag tror inte att chefen läser det här)...
Det var lite frågor som dök upp i ett av mina projekt och som jag inte klarade av att lösa hemifrån, så det blev en sväng till "Väärschta".
Det är som jag brukar säga "När man jobbar på en liten firma med all tillhörande flexibilitet får man ta det onda med det goda".
Det blir iaf bara en halvdag och sen lunch med Della i Mjölby (så vi kan bunkra lite öl till helgen).

Bilden är inte dagsaktuell, men där jobbar jag iaf...

2 kommentarer:

Suzan sa...

haha..du med vinterbild o jag med vinterjacka i min blogg idag ;)

(ps, vet du om att du har verifieringskod inställt när man kommenterar? Så jobbigt!:( )

Simme sa...

jag vet, vill ju inye ha vilket pack som helst som kommenterar, haha!