söndag 5 juli 2009

5:e juli

LEDIGT!
Äntligen lite sovmorgon efter en sexdagars arbetsvecka.
Åkte ner på stan för lite frukost och sen gav Richard och jag oss ut på en liten shoppingrunda, det blev inte så mycket handlat, faktiskt bara två flaskor whisky.
På eftermiddagen tog jag mig en tupplur i värmen och på kvällen var det återigen ut på stan för mat.
Efter maten åkte vi till nåt ställe där Richard och jag fick oss lite massage, "man massage" och inte "lady massage", det kan tänkas att det är lite skillnad i hårdhet på dom två olika.
Nog för idag!

2 kommentarer:

Jennan sa...

Det kliar i fingrarna o skriva nåt dumt hehe Men jag ler bara lite här för mig själv haha
kramis

Simme sa...

Jo, jag förstår det...
"Man massage" är sån man kan få hemma, medan "lady massage" är en helt annan typ, en helt annan hårdhet på helt andra kroppsdelar, haha...