måndag 2 mars 2009

2:a mars

Uppstigning för samtliga kl 8.30, avfärd var inplanerad till 9.15. Iväg till loungen för frukost och sen in i en av dessa iskalla taxibilar för att åka till mötet med Mr Foo.
Efter mötet bar det av mot centrum för lite luch och Moustafas (kommer du ihåg Fredrik?), ett jättestort köpcenter där man kan hitta allt från antirynkkräm till tvättmaskiner.
Efter att planlöst ha vandrat kring ett par timmar knallade vi hem till hotellet och var väl där vid 4-hugget.
Efter moget övervägande hoppade jag i mina badbrallor och gick ner till hotellpoolen för att ta ett dopp. Av en händelse fanns det en bar där och jag beställde in en öl och fick pröjsa hutlösa motsvarande 48 spänn, jag höll på att svimma.
Kl 18 var det återigen dags att gå till laoungen och inkassera de fria drinkarna med tillhörande snacks...
Stärkta av ett par stänkare gick vi ett par kvarter från hotellet och hittade en liten kinesisk sylta där vi tog in lite kvällsmat.
Och nu närmar det sig läggdags!
Summa sumarum, en bra dag!

1 kommentar:

Jennan sa...

Då måste du konstans svimma här hemma oxå haha Nä jag antar att ölen borde vara billagare over there...