söndag 1 november 2009

1/11, möte och slappardag

Idag hade jag ställt klockan 8.30 eftersom jag skulle träffa Choo klockan 10 nere i lobbyn för ett första möte och lite grundplanering. Jag snoozade ett par gånger och vaknade av att jag ficck mess av Veronica, hon hade visst vaknat till vid 2-hugget och skrivit lite… Tur det, annars kanske jag hade snoozat vidare och missat mötet.
Nere i frukostrestaurangen var det fullt, och jag hade tur som fick en sittplats, fast å andra sidan var det nästan folktomt tio minuter senare.
Efter frukosten var det möte med Choo, och vi gick igenom projektet, vilka kvarstående problem vi skulle fokusera på och även lite detaljplanering. Vi bestämde att vi skulle höras av senare om vi skulle ut och käka middag ihop.
När mötet var klart gick jag tillbaka till rummet och slöade vidare, jag hann med att se två filmer, James Bond-rullen ”Leva och låta dö” och sen ”Kellys hjältar”. Framåt kvällen ringde jag till Choo och kollade om han var på gång, men det var han inte så jag gick ut ett varv och hittade lite, hör och häpna, kyckling och nudlar.
Och innan man visste ordet av var det läggdags.


Bilden är från igår, då jag var på stan med Adrian och hans flickvän Falinda.

Inga kommentarer: