lördag 12 maj 2012

Packad och glad

Så!
Nu har jag packat inför morgondagens roadtrip, och givetvis har det blivit ändringar, så nu har jag inte fullt så gott om tid som jag trodde.
Imorgon blir det att gå upp skapligt och åka upp till föräldrarna och lämna katterna (och kanske få mig lite frukost till livs), åka till Väderstad och byta bil (vi ska ta chefens frus bil som är lite större), för att vara i Linköping kl 11 och hämta grejerna vi ska ha med till England.
Därefter ska jag plocka upp mitt resesällskap i Mjölby på väg till kontinenten...
Slutmålet är Lakenheath Air Force Base strax utanför Mildenhall.

Om du vill veta hur det var där förra gången kan du klicka här.

2 kommentarer:

Familjeniguildford sa...

Ok. Jag inser att jag ligger efter lite här... Men hur kunde ni köra förbi mitt hus utan att komma in på en kaffe???

Simme sa...

...men var ligger ditt hus?