tisdag 30 december 2008

Annandagen

Vi gjorde en tidsresa, jag och mina kompisar Räkan och G-Micke...
Dom kom förbi på annandagens eftermiddag för att vara lite sociala nu när chansen gavs. Har ju inte träffat dom sedan haganäs-helgen i höstas (kan beskådas i tidigare inlägg i bloggen).
Tidsresan, ja. Jag plockade fram alla mina gamla fotoalbum och vi satt och kollade och gladdes åt alla roliga fester och andra äventyr.
Då jag är den ende i det gänget som alltid har haft kamera med på allt så har det blivit att jag fått ihop en diger dokumetation.
För att få en liten paus i tidsresan åkte vi och hämtade varsin kebab som vi smaskade i oss.
Det var en mycket trevlig kväll och klockan hann bli 12 innan de bröt upp...

Bilden (G-Micke, Räkan och jag) är dock inte från annandagen, utan från "country-festen" uppe hos Jimsan, jag tror det var sommaren 1993, det var på den tiden man drack hotshots och Jäger i mängder...

Inga kommentarer: