onsdag 5 mars 2008

Karaoke


Sovmorgon till 11. Lunch på köpcentret vi bodde ovanpå. Chefen gick runt och shoppade medan jag låg på hotellrummet och sov. Framåt eftermiddagen åkte vi ut till flygbasen igen för att kolla lite till.
Grill på hotellet, och när vi ätit färdigt undrade Tajudin om vi skulle gå på karaoke. Jag var inget vidare tänd på idén, då jag kände mig hängig och hade tendenser till huvudvärk, vilket jag väldigt sällan har. Det kan väl konstateras att jag inte alls var upplagd för fest. Men med lite vilja går det mesta och efter en snabbis in på ett nattöppet apotek fick vi tag i lite tabletter (mina var kvar hemma i medicinskåpet).
Väl på karaokeklubben fixades ett privat rum och det sjöngs för full hals och det serverades vin i stora mängder till oss ickemuslimer. Själv rev jag av ett par ABBA-låtar.