lördag 13 oktober 2007

Mera dykning






Kl kvart i åtta stod Markus utanför och och väntade. När jag kom ut insåg jag att det nog skulle bli kallt idag, bilen var full av frost. Vid en titt på termometern visade den -2°. Detta stoppade oss dock inte. Vi plockade upp Klasse och Johan och åkte till Nydalen.

Detta skulle inte bli ett toppendyk, det började med att det frös för Klasse lagom han kommit i vattnet och så var det kört för honom...

Markus, Johan och jag simmade ut ca 300 m innan vi gick dök och en bit ner upptäckte jag att det inte riktigt funkade, det blev till att gå upp för att släppa av mig och jag fick simma tillbaka in medan Johan och Markus fullföljde...

Givetvis hade dom sett en så hääääär stor lax (Johan måttade med armarna för att visa hur stor den var), men jag hade svårt att tro honom...

Fikat var gott iallafall, och lite frisk luft fick vi...

Inga kommentarer: