fredag 24 februari 2012

Äntligen!

Äntligen har jag jobbat färdigt här i Singapore, det blev 4-5 timmar idag med i värmen, men nu får det vara nog. Grabbarna uppskattade temperaturen till 32 grader, men jag vet inte, kanske mer 30, eller är det jag som börjar vänja mig?
Jag kanske har blivit lite singaporean av mig, jag har ju ACn på hotellrummet på 26 grader, 25 är för kallt, haha...
Nu är det bara att packa väskorna, fräscha till sig lite och vänta på att Choo kommer och hämtar mig för en avslutande middag, det ryktas om att vi ska käka "Chinese Steamboat" idag, det ska bli intressant, och till det antar jag att det blir öl, det brukar det bli här.
Sen blir det flygplatsen och den långa vägen hem, planet lyfter härifrån 01.25 och landar i Amsterdam framåt 8-hugget imorgon, sen flyg till Köpenhamn och sista biten med tåg till Mjölby.

Inga kommentarer: